interactive beeing

Life is truly short, and as the years drift by I realize i have only a short time,to realize what i have to realize, connect with people on a maximum level, and melt in a meaningful joyful life

Friss topikok

Linkblog

HTML

Szentföld...

2007.10.30. 10:38 | imagepeace | Szólj hozzá!

elmondanám hogy értsétek, hogy sejtsétek egy kicsit is, mit jelenthetett mit jelentett nekem az a szó szentföld, az a szó Izrael, hogy elmondjam mennyire belém ívódott, csak hogy még jobban rám tegye a jelét, beleírja létét - mit beleírja - belevésse kitörölhetetlenül kiítrthatatlanul annyira hogy véletlen se felejtsem el soha, hogy létezik hogy közöm van, hogy közöm volt, hogy itt vagyok, hogy itt éltem, hogy rajta tapostam, vele lélegeztem mikor ő nevetett és napsugaraival beborított, mikor tenger vize borította testem és a hullámok sodortak, mosolyogtak és finoman nyaldosták sebeim, de vele voltam akkor is mikor testét seb borította, mikor vér folydogált utcáin, mintha erek lennének testében, de inkább felszakadt fekélyeknek tűntek, elmennék de nem tudok, elfelejteném de nem tudom, és hát nem elöször, már nem  harmadszor. megmutatja hogy játék vagyok csupán lététben ha akar akkor be tud zárni fogva tud tartani. akkor és azt tud velem tenni amit akar. az ok hol strájk, hol persze volt már háború barikád az úton és volt mikor tönkrement valamelyik légitársaság. az ok mindegy úgysem ok a lényeg hanem hatalma megmutatása, fitogtatása.hogy szeressem, hogy utáljam hogy tiszteljem, figyeljek lététre szerepére az életemben. hát figyelek. hát nem felejtem nem írtodik ki belőlem nem felejtődik el, bennem marad tovább él a föld a lélegző föld melyet mi úgy hívunk a szentföld, de így hívják mások is, muszlimok, zsidok, görög keresztények, római katolikusok, kálvinisták, lutheránusok, mindenki kinek valami köze van ahhoz amit úgy hívnak isten. A föld melyet mindenki akar, de mindenki csak magának akar.hétfőre kedd keddre szerda szerdára csütörtök, mint mindenhol de itt valahogy más mint minden ezen a szegletén a világnak amit úgy hívnak közel kelet. már a hamasz győzött a választásokon mert választás volt ott is. és várom hogy eme erős hatalom, ezen szeglete a világnak, a szentföld a maga Jeruzsálemével Jerikójával Bethlehemévélel , a maga olvasztótengelyével mit tartogat mit ad majd nekem, most hogy a hamasz győzött a választásokon, most hogy arab polgárháború kezte sebezni testét,nem félek mert tudom ez a föld élni akar és tud. és nem félek mert senki nem tudja és senki nem is akarja tönkretenni. mindenki élni akar csak ott amit mi, itt szentföldnek hívunk....


Címkék: személyes közel kelet zsidó keresztény szentföld israel én...

A bejegyzés trackback címe:

https://imagepeace.blog.hu/api/trackback/id/tr14212844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása